Eurodrug gaat strategische samenwerkingen aan en breidt uit naar nieuwe regios

Eurodrug is goed ingeburgerd in Azië, Oost-Europa, Mexico en Colombia en heeft een regionaal kantoor geopend voor Zuid-Amerika. Het werkt samen met Europese en internationale onderzoeksinstituten en particuliere bedrijven door middel van joint-venture-onderzoek en licenties om over de hele wereld geneesmiddelen van Europese kwaliteit te leveren.

Het 28 jaar oude bedrijf werkt samen met onderzoeksinstituten en universiteiten in Hongarije, Italië, Thailand, India, Zwitserland en Groot-Brittannië.

“Eurodrug is een dynamisch, onderzoeksgericht boutique farmaceutisch bedrijf dat zich richt op onderzoek op belangrijke gebieden, waar we onze expertise toepassen en waarde toevoegen voor onze klanten”, zegt president Fred van Gulik. “We zijn internationaal, maar behouden de flexibiliteit en wendbaarheid die ons in staat stellen om effectief samen te werken met tal van partners en snel te reageren op de behoeften van artsen en patiënten.”

Eurodrug verwelkomt strategische partners die expansie nastreven in Azië, Latijns-Amerika en Oost-Europa. Het bedrijf heeft een sterke aanwezigheid opgebouwd in 26 landen in deze opkomende regio’s. “Onze potentiële partners, waar ook ter wereld, kunnen samenwerken met Eurodrug om geneesmiddelen met toegevoegde waarde op de internationale markt te brengen”, zegt Douglas Cheung, directeur wereldwijde verkoop en marketing.

“Met onze gecombineerde inspanningen en middelen kunnen we efficiënt en effectief nieuwe geneesmiddelen lanceren om te voldoen aan de toenemende medische behoeften in deze opkomende markten. We staan open voor partnerschappen op het gebied van marketing, distributie en in- en out-licenties voor kwaliteitsproducten”, voegt hij eraan toe. “We kijken er ook naar uit om farmaceutische investeerders aan te trekken die geïnteresseerd zijn om deel te nemen in het kapitaal van Eurodrug om de groei van onze productpijplijn te versterken.”

Eurodrug streeft naar een jaarlijkse groei van 15 tot 20 procent en een bruto-omzet van tussen HK$220 miljoen en HK$250 miljoen in de komende drie jaar.

Tags:

Gerelateerd nieuws